23 Ocak 2021 Cumartesi

Roosevelt - Shadows (BSSMO)

                    Roosevelt - Shadows(1),BubbleGum(2),Lindsay Stanton(3)

Have a good time..🙂🌹💎💕💋❤💖😊

Şarkı Sözleri
-------------
You got it all inside your mind
Been making it up from time to time
It's something that you can't leave behind
I waited too long to get your sign

So take me to a place where we can shine
I never meant to let you out of sight
But everywhere I go I seem to find
Shadows of our love

Shadows of our love
They're coming back to me
Shadows of our love
Oh baby can't you see

Türkçesi
----------
Hepsini aklının içinde aldın
Zaman zaman uyduruyorum
Bu geride bırakamayacağın bir şey
İşaretini almak için çok uzun süre bekledim

Öyleyse beni parlayabileceğimiz bir yere götür
Seni asla gözden kaçırmak istemedim
Ama gittiğim her yerde buluyorum
Aşkımızın gölgeleri

Aşkımızın gölgeleri
Bana geri dönüyorlar
Aşkımızın gölgeleri
Oh bebeğim göremiyor musun

Kaynak: LyricFind
Besteciler: Marius Lauber
Shadows şarkı sözleri © BMG Rights Management
Sanatçı: Roosevelt
Albüm: Young Romance (Deluxe)
Çıkış tarihi: 2018
Tür: Dans/Elektronik
Kaynak ve Çeviri ; Google (Çeviri hataları olabilir)

Roosevelt - Shadows


BubbleGum (Cover)


Lindsay Stanton (Cover)


KAYNAKLAR;
---------
(1) Roosevelt - Shadows (Official Video)
https://www.youtube.com/watch?v=Wo0xAiDGCXY
ET:23.01.2021
(2) Roosevelt - Shadows | Cover by BubbleGum
https://www.youtube.com/watch?v=I_Nd6IBEieM
ET:23.01.2021
(3) Roosevelt - Around You / Shadows
https://www.youtube.com/watch?v=v9uvuDcqNHs
ET:23.01.2021

Yayıncı: Yazar Ertuğrul Yıldırım tarafından yayınlanmıştır; Copright 2021

✔BSSMO Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM UYARISI : Yorumlara link ve telefon numarası bırakmak ve küfür,hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek yazılar yazmak yasaktır..Tespit edilirse yayınlanmaz..