1 Aralık 2021 Çarşamba

Elvie Shane - My Boy (BSSMO)

                         Elvie Shane - My Boy(1),Samantha Taylor(2),Randy Badour(3),Anneliese and Ali(4),Dakota Wayne(5),TikTok Compilation(6),Via Violin(7)

Bu parça ABD'de çok seviliyor anlaşılan,özellikle de aileler arasında..Çocuklar çok beğeniyor olmalı,duygulandırıcı bir parça..🙂

Have a good time..🙂🌹💎💕💋❤💖😊

Şarkı Sözleri
-------------
He ain't got my smile, that don't bother me a bit
He's got somebody else's eyes I'm seein' myself in
I'm holdin' onto every moment, God knows I've missed a few
The day we met, I knew I had some catchin' up to do

He ain't my blood, ain't got my name
But if he did, I'd feel the same
I wasn't there for his first steps
But I ain't missed a ball game yet
And that ain't ever gonna change
I could never walk away
Yeah, he's my son and that's my choice
He ain't my blood, but he's my, he's my boy

It hit me like a train, the first time he called me dad
In a three stick figure crayon picture with all of us holdin' hands
His mama said, "I understand if it's too soon for this"
I didn't let her finish, I took it to the kitchen and I stuck it on the fridge, yeah

Türkçesi
----------
Gülüşüme sahip değil, bu beni biraz rahatsız etmiyor
Başkasının gözleri var, kendimi görüyorum
Her anı tutuyorum, Tanrı biliyor ki birkaçını kaçırdım
Tanıştığımız gün, yapacak biraz işim olduğunu biliyordum.

O benim kanım değil, adım yok
Ama yapsaydı, ben de aynısını hissederdim
İlk adımlarında yanında değildim
Ama henüz bir top oyununu kaçırmadım
Ve bu asla değişmeyecek
asla çekip gidemedim
Evet, o benim oğlum ve bu benim seçimim
O benim kanım değil, ama o benim, o benim oğlum

Bana bir tren gibi çarptı, bana ilk baba dediğinde
Hepimizin el ele tutuştuğu üç çubuk figürlü mum boya resminde
Annesi, "Bunun için çok erken olup olmadığını anlıyorum" dedi.
Bitirmesine izin vermedim, mutfağa götürdüm ve buzdolabına yapıştırdım, evet

Kaynak: LyricFind
Besteciler: Elvie Shane / Lee Star / Nick Columbia / Russell Phillip Sutton
My Boy şarkı sözleri © Kobalt Music Publishing Ltd., Sony/ATV Music Publishing LLC, ME Gusta Music, Warner Chappell Music, Inc
Sanatçı: Elvie Shane
Albüm: Backslider
Çıkış tarihi: 2021
Tür: Country
Kaynak ve Çeviri ; Google (Çeviri hataları olabilir)

Elvie Shane - My Boy


Samantha Taylor (Cover)


Randy Badour (Cover)


Anneliese and Ali (Cover)


Dakota Wayne (Cover)


TikTok Compilation (Cover)


Via Violin (Cover)


KAYNAKLAR;
---------
(1) Elvie Shane - My Boy (Official Music Video)
https://www.youtube.com/watch?v=35BKdh4CoQ8
ET:01.12.2021
(2) My Boy Elvie Shane female cover | Quick Life Update! | Samantha Taylor singing cover
https://www.youtube.com/watch?v=xHHs27PPmE4
ET:01.12.2021
(3) My Boy Elvie Shane Cover Acoustic
https://www.youtube.com/watch?v=Vr3yBs6gNbA
ET:01.12.2021
(4) My Boy/girl- Elvie Shane acoustic cover
https://www.youtube.com/watch?v=Qe8zugsCq_k
ET:01.12.2021
(5) My Boy (Elvie Shane Cover) - Dakota Wayne
https://www.youtube.com/watch?v=pHcdZiqMv_E
ET:01.12.2021
(6) She ain't my blood but she's my girl | TikTok Compilation
https://www.youtube.com/watch?v=ZNk52wALu9k
ET:01.12.2021
(7) “My Boy” Violin Cover
https://www.youtube.com/watch?v=dNOLciIOAeE
ET:01.12.2021

✔BSSMO Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

1 yorum:

  1. Çok sevildiğine göre insanların yüreğine dokunuyor demek ki...

    YanıtlaSil

YORUM UYARISI : Yorumlara link ve telefon numarası bırakmak ve küfür,hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek yazılar yazmak yasaktır..Tespit edilirse yayınlanmaz..