2 Haziran 2019 Pazar

Raj Kapoor - Awaara Hoon & Mera Joota Hai Japani (BSSMO)

                                           Raj Kapoor,Awaara Hoon(3),Mera Joota Hai Japani(7),HAVAS guruhi Kakhramon(4),İzzet Altınmeşe(5),Sadri Alışık(6),COOL a cappella(8),Aditya Sharma(9)

Şarkı Sözleri
-------------
Aawaara hoon
Aawaara hoon
Ya gardish mein hoon aasmaan ka taara hoon

Aawaara hoon
Aawaara hoon
Ya gardish mein hoon aasmaan ka taara hoon
Aawaara hoon...

Gharbaar nahin, sansaar nahin
Mujhse kisi ko pyaar nahin
Mujhse kisi ko pyaar nahin

Us paar kisi se milne ka ikraar nahin,
Mujhse kisi ko pyaar nahin
Mujhse kisi ko pyaar nahin

Türkçesi
---------
Ben bir serseriyim. Ben bir serseriyim.
Yoksa ufuktaki gökyüzünde bir yıldız gibi miyim?
Ben bir serseriyim. Ben bir serseriyim.
Yoksa ufuktaki gökyüzünde bir yıldız gibi miyim?
Ben bir serseriyim.

Benim bir ailem veya bir evim yok.
Kimse beni sevmiyor.
Kimse beni sevmiyor.
Diğer tarafta biriyle tanışmak için bir arzu yok.
Kimse beni sevmiyor.
Kimse beni sevmiyor.
Ben ıssız bir şehir sevgili ve bilinmeyen bir yol.
Ben bir serseriyim. Ben bir serseriyim.
Yoksa ufuktaki gökyüzünde bir yıldız gibi miyim?
Ben bir serseriyim.  (11) İngilizce çeviriden..

Besteciler: Shailendra / JAIKSHAN SHANKAR
Awaara Hoon şarkı sözleri © Saregama Music United States, UNIVERSAL - POLYGRAM INT'L OBO UNIVERSAL MUSIC INDIA LTD.
Sanatçı: Mukesh
Film: Avare
Kaynak ve Çeviri ; Google (Çeviri hataları olabilir)

Şarkı Sözleri
-------------
Mera juta hai japani
Ye patalun ingalistaani
Sar pe laal topi rusi
Phir bhi dil hai hindustaani
Mera juta hai japani

Nikal pade hain
Khuli sadak par
Apana seena taane
Apana seena taane
Manzil kahaan
Kahaan rukana hai
Upar waala jaane
Upar waala jaane
Badhate jaayen ham
Sailaani jaise
Ek dariya tufaani
Sar pe laal topi rusi
Phir bhi dil hai hindustaani

Başka versiyon; (Latince Hint dili ve İngilizce)
--------------------------------------------------
"Meraa juuta hai Japaanii, yeh patluun Englishtaanii
Sar pe laal topii Ruusi, phir bhi dil hai Hindustanii
Nikal paDe hai khulii saDak par, apnaa seenaa taane
Manzil kahaa.N, kahaa.N ruknaa hai, uparwaalaa jaane
BaDhte jaaye.N hum sailaanii, jaise ek Dariyaa toofanii
Sar pe laal topi Ruusi phir bhi dil hai Hindustani
Mera juuta hai Japaanii..

My shoes are Japanese, these pants are British
On my head is a red Russian hat, nonetheless my heart is Indian
I set out upon the wide open road confidently
Where is my destination, where must I stop, only God knows
We advance forward relentlessly, as if a hurricane in a river
On my head is a red Russian hat, nonetheless my heart is Indian
My shoes are Japanese.." (10)

Türkçesi
---------
Ayakkabılarım Japon, bu pantolon İngiliz.
Kafamda kırmızı bir Rus şapka olsa da kalbim Hint

Geniş açık yola güvenle çıktım
Hedefim nerde durmalıyım, sadece Tanrı bilir
Bir nehirde bir kasırgamış gibi durmaksızın ilerliyoruz
Kafamda kırmızı bir Rus şapka olsa da kalbim Hint
Ayakkabılarım Japon

Besteciler: Shankar Jaikishan / JAIKSHAN SHANKAR
Meraa Jootaa Hai Jaapaani şarkı sözleri © Saregama Music United States
Sanatçı: Mukesh
Film: Shree 420
Kaynak ve Çeviri ; Google (Çeviri hataları olabilir)

Raj Kapoor - Awaara Hoon



Awaara Hoon (cover), HAVAS guruhi. Kakhramon.



Awaara Hoon (cover), İzzet Altınmeşe



Awaara Hoon (cover), Sadri Alışık



Raj Kapoor - Mera Joota Hai Japani



Mera Joota Hai Japani (cover), COOL a cappella



Mera Joota Hai Japani (cover), Aditya Sharma



KAYNAKLAR;
----------
(3)(Awaara - 1951) Awaara Hoon ,Ya Gardish Mein Hoon · Aasman Ka Tara Hoon
https://www.youtube.com/watch?v=T_4GgqkE2tk
ET: 02.06.2019
(4)HAVAS guruhi. Kakhramon."Awara Hoon.Uzbekistan (2017)"
https://www.youtube.com/watch?v=nv6t6LrQ1Sg
ET: 02.06.2019
(5)İzzet Altınmeşe - Avare - 1989
https://www.youtube.com/watch?v=CGLteBT1PGo
ET: 02.06.2019
(6)Avare ( 1964 ) Sadri Alışık
https://www.youtube.com/watch?v=_fGNMSAXluU
ET: 02.06.2019
(7)Mera Joota Hai Japani - Raj Kapoor - Nargis - Shree 420 - In AI COLOR
https://www.youtube.com/watch?v=Sot2eFHZvGg
ET: 02.06.2019
(8)Japanese person sings - Mera Joota Hai Japani (COOL a cappella cover)
https://www.youtube.com/watch?v=rOJKG9xl2tc
ET: 02.06.2019
(9)Mera Joota Hai Japani | Shree 420 | Cover | Aditya Sharma | Bollywood Song
https://www.youtube.com/watch?v=5X5n7gLGCJs
ET: 02.06.2019
(10) Mera Joota Hai Japani Lyrics
https://mrandmrs55.com/2014/08/15/mera-joota-hai-japani-lyrics-and-translation-lets-learn-urdu-hindi/
ET: 02.06.2019
(11) Awaara huun Lycris
https://www.filmyquotes.com/songs/2858
ET: 02.06.2019

Yayıncı: Yazar Ertuğrul Yıldırım tarafından yayınlanmıştır; Copright 2019

✔BSSMO Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM UYARISI : Yorumlara link ve telefon numarası bırakmak ve küfür,hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek yazılar yazmak yasaktır..Tespit edilirse yayınlanmaz..