14 Haziran 2019 Cuma

R.E.M. - Losing My Religion (BSSMO)

                                       R.E.M,Losing My Religion(3),GLEE(4),Isa Raja(5),Paola Iezzi(6),BRIAN PAZ(7)

Şarkı Sözleri
-------------
Oh, life is bigger
It's bigger
Than you and you are not me
The lengths that I will go to
The distance in your eyes
Oh no, I've said too much
I set it up

That's me in the corner
That's me in the spotlight
Losing my religion
Trying to keep up with you
And I don't know if I can do it
Oh no, I've said too much
I haven't said enough

I thought that I heard you laughing
I thought that I heard you sing
I think I thought I saw you try

Türkçesi
---------
Oh, hayat daha büyük
Daha büyük
Sen ve sen ben değilsin
Gideceğim uzunluklar
Gözlerindeki mesafe
Oh hayır, çok fazla söyledim
Ben kurdum

Köşedeki benim
Spottaki benim
İnancımı kaybediyorum
Sana ayak uydurmaya çalışıyorum
Ve yapıp yapamayacağımı bilmiyorum
Oh hayır, çok fazla söyledim
Yeterince söylemedim

seni gülerken duyduğumu düşündüm
Senin söylediğini duyduğumu sandım
Sanırım seni denediğini gördüm

Besteciler: Bill Berry / Michael Stipe / Mike Mills / Peter Buck
Losing My Religion şarkı sözleri © Universal Music Publishing Group
Sanatçı: R.E.M.
Albüm: Out of Time
Çıkış tarihi: 1991
Ödüller: Grammy En İyi Kısa Müzik Videosu Ödülü,Yılın Müzik Klibi Dalında MTV Video Müzik Ödülü,Grammy İkili veya Grupla Yapılmış En İyi Pop Vokal Performansı Ödülü,En İyi Yönetmenlik Dalında MTV Video Müzik Ödülü,En İyi Düzenleme Dalında MTV Video Müzik Ödülü,En İyi Sanat Yönetimi Dalında MTV Video Müzik Ödülü,En İyi Çıkış Yapan Müzik Klibi Dalında MTV Video Müzik Ödülü,En İyi Müzik Klibi Dalında MTV Video Müzik Ödülü (Grup)
Türler: Rock, Country
Kaynak ve Çeviri ; Google (Çeviri hataları olabilir)

R.E.M. - Losing My Religion



Losing my religion (cover),GLEE



Losing my religion (cover),Isa Raja



Losing my religion (cover),Paola Iezzi



Losing my religion (cover), BRIAN PAZ



KAYNAKLAR;
----------
(3)R.E.M. - Losing My Religion (Official Music Video)
https://www.youtube.com/watch?v=xwtdhWltSIg
ET: 14.06.2019
(4)GLEE - Losing My Religion (Full Performance) (Official Music Video) HD
https://www.youtube.com/watch?v=M_oyHIBHrp0
ET: 14.06.2019
(5)Isa Raja - Losing My Religion (REM) - GALA SHOW 1 - X Factor Indonesia (22 Feb 2013)
https://www.youtube.com/watch?v=9uC8qe4Cu1k
ET: 14.06.2019
(6)Paola Iezzi - Losing My Religion (R.E.M Cover) (Theme Vogue 2012)
https://www.youtube.com/watch?v=Ij3FFGXYQ6E
ET: 14.06.2019
(7)"Losing my religion" by Rem - BRIAN PAZ (COVER) en [HD]
https://www.youtube.com/watch?v=7zL-ZTL3pNo
ET: 14.06.2019

Yayıncı: Yazar Ertuğrul Yıldırım tarafından yayınlanmıştır; Copright 2019

✔BSSMO Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM UYARISI : Yorumlara link ve telefon numarası bırakmak ve küfür,hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek yazılar yazmak yasaktır..Tespit edilirse yayınlanmaz..