4 Eylül 2024 Çarşamba

Joe Diffie - Pickup Man (BSSMO)

                                              Joe Diffie - Pickup Man(1),Pryor & Lee(2),Al Boogie(3),Gixx2000-LoveAndMayhemMusic(4),Sarah(5),Olivia Grace(6)

Vaaav! Kamyonet Adam'ın şarkısı.. Have a good time..🙂🌹💎💕💋❤💖😊

Şarkı Sözleri
---------------
Well, I got my first truck, when I was three
Drove a hundred thousand miles on my knees
Hauled marbles and rocks, and thought twice before
I hauled a Barbie Doll bed for the girl next door
She tried to pay me with a kiss and I began to understand
There's just something women like about a Pickup Man

When I turned 16, I saved a few hundred bucks
My first car was a Pickup Truck
I was cruisin' the town and the first girl I seen
Was Bobbie Jo Gentry, the homecoming queen
She flagged me down and climbed up in the cab, and said
"I never knew you were a Pickup Man!"

Türkçesi;
-------
İlk kamyonumu üç yaşındayken aldım
Dizlerimin üzerinde yüz bin mil sürdüm
Mermer ve taş taşıdım ve iki kere düşündüm
Yan komşunun kızı için bir Barbie Bebek yatağı taşıdım
Bana bir öpücükle ödeme yapmaya çalıştı ve anlamaya başladım
Kadınların bir Kamyonet Adam'da sevdiği bir şey var

16 yaşıma girdiğimde birkaç yüz dolar biriktirdim
İlk arabam bir Kamyonet'ti
Şehirde gezinirken gördüğüm ilk kız
Mezuniyet kraliçesi Bobbie Jo Gentry'di
Beni durdurdu ve taksiye bindi ve dedi ki
"Senin bir Kamyonet Adam olduğunu hiç bilmiyordum!"

Kaynak: Musixmatch
Besteciler: Kerry Kurt Phillips / Howard Perdew
Pickup Man şarkı sözleri © Reservoir Media Music, Chrysalis One Music Publishing Group Ireland, Emi Full Keel Music, Emi Longitude Music, Reservoir 416, Bmg Rights Management (ireland) Ltd
Sanatçı: Joe Diffie
Albüm: Third Rock from the Sun
Çıkış tarihi: 1994
Tür: Country
Kaynak ve Çeviri: Google (Çeviri hataları olabilir)

Joe Diffie - Pickup Man 

   

Pryor & Lee (cover) 

   

Al Boogie (cover)

  

Gixx2000-LoveAndMayhemMusic (cover)

   

Sarah (cover)

   

Olivia Grace (cover)

  

KAYNAKLAR;
-----------
(1) Joe Diffie - Pickup Man (Official Music Video)
https://www.youtube.com/watch?v=9I51JXpcLwk
ET:04.09.2024
(2) Pryor & Lee - "Pickup Man" (Joe Diffie Cover)
https://www.youtube.com/watch?v=C6YSKrS08f0
ET:04.09.2024
(3) Al Boogie Wins Over Reba with Joe Diffie's "Pickup Man" | The Voice Blind Auditions | NBC
https://www.youtube.com/watch?v=3Ze0b1-tEBI
ET:04.09.2024
(4) Pickup Man - Joe Diffie (Cover)
https://www.youtube.com/watch?v=VmIRvU5EhOw
ET:04.09.2024
(5)"Pickup Man" - Joe Diffie Cover
https://www.youtube.com/watch?v=sKazaIQPhco
ET:04.09.2024
(6)Joe Diffie - Pickup Man 3 year old Cover
https://www.youtube.com/watch?v=wmCxKB2UsTQ
ET:04.09.2024

✔BSSMO Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM UYARISI : Yorumlara suç unsuru taşıyabilecek link (sadece suç unsuru taşımayan kişisel blog adreslerine izin verilir) ve her türlü telefon numarası bırakmak ve küfür, hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek yazılar yazmak yasaktır.. Tespit edilirse yayınlanmaz.. Gözden kaçıp-yayınlananlar olursa, sonradan tespit edilirse silinir.. Teşekkürler..