5 Eylül 2024 Perşembe

Luke Combs – Ain’t No Love In Oklahoma (BSSMO)

                             Luke Combs – Ain’t No Love In Oklahoma (1),Jackson Snelling (2),Peterson Farm Bros (3),React To The World (4)

Vaaaav! Fırtınalı şarkı..✔ Have a good time..🙂🌹💎💕💋❤💖😊

Şarkı Sözleri
---------------
I keep chasing that same old devil
Down the same old dead end highway
Riding that storm runnin' through my veins
Like a shot down, tail spun airplane
Scared of nothin' and I'm scared to death
I can't breathe and I catch my breath
But I keep chasing that same old devil
Down the same old dead end highway

Ain't no love in Oklahoma
Just the whistle of a long black train
You'll know when it's comin' for ya
Ridin' in on the wind and rain

Türkçesi
-------
Aynı eski şeytanı kovalamaya devam ediyorum
Aynı eski çıkmaz sokakta
Damarlarımda akan fırtınayı sürüyorum
Düşmüş, kuyruğu dönmüş bir uçak gibi
Hiçbir şeyden korkmuyorum ve ölümden korkuyorum
Nefes alamıyorum ve nefesimi tutuyorum
Ama aynı eski şeytanı kovalamaya devam ediyorum
Aynı eski çıkmaz sokakta

Oklahoma'da aşk yok
Sadece uzun siyah bir trenin düdüğü
Ne zaman geleceğini bileceksin
Rüzgar ve yağmurda ilerliyorum

Kaynak: LyricFind
Besteciler: Jessi Leigh Alexander / Jonathan Singleton / Luke Albert Combs
Ain't No Love In Oklahoma şarkı sözleri © Sony/ATV Music Publishing LLC, Universal Music Publishing Group
Sanatçı: Luke Combs
Albüm: Ain't No Love In Oklahoma (From Twisters: The Album)
Çıkış tarihi: 2024
Tür: Country
Kaynak ve Çeviri: Google (Çeviri hataları olabilir)

Luke Combs – Ain’t No Love In Oklahoma 

  

Jackson Snelling (Cover) 

   

Peterson Farm Bros (Cover-Parodi) 

  

React To The World (Reaction)

  

KAYNAKLAR;
-----------
(1) Luke Combs – Ain’t No Love In Oklahoma (From Twisters: The Album) [Official Music Video]
https://www.youtube.com/watch?v=J6YlaeACE4E
ET:05.09.2024
(2) Ain’t no love in Oklahoma - Luke combs (Jackson Snelling Cover)
https://www.youtube.com/watch?v=mi3YrZIDtRc
ET:05.09.2024
(3) Ain't No Rain (Ain't No Love in Oklahoma - TWISTERS Parody)
https://www.youtube.com/watch?v=nmM4yNvA4bw
ET:05.09.2024
(4)Luke Combs - Ain't No Love In Oklahoma 1st Time Reaction
https://www.youtube.com/watch?v=rCiVRp3sQcs
ET:05.09.2024

✔BSSMO Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM UYARISI : Yorumlara suç unsuru taşıyabilecek link (sadece suç unsuru taşımayan kişisel blog adreslerine izin verilir) ve her türlü telefon numarası bırakmak ve küfür, hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek yazılar yazmak yasaktır.. Tespit edilirse yayınlanmaz.. Gözden kaçıp-yayınlananlar olursa, sonradan tespit edilirse silinir.. Teşekkürler..