14 Nisan 2019 Pazar

Fool's Garden - Lemon Tree (BSSMO)

                                     Fool's Garden - Lemon Tree(3),Faii and Arm(6),Modesta Pastiche(4),Nathaniel School of Music(5)

Şarkı Sözleri
--------------
I'm sitting here in the boring room
It's just another rainy Sunday afternoon
I'm wasting my time
I got nothing to do
I'm hanging around
I'm waiting for you
But nothing ever happens and I wonder

I'm driving around in my car
I'm driving too fast
I'm driving too far
I'd like to change my point of view
I feel so lonely
I'm waiting for you
But nothing ever happens and I wonder

I wonder how
I wonder why
Yesterday you told me 'bout the blue blue sky
And all that I can see is just a yellow lemon-tree
I'm turning my head up and down
I'm turning turning turning turning turning around
And all that I can see is just another lemon-tree

Türkçesi;
---------
Burada sıkıcı odada oturuyorum.
Sadece bir başka yağmurlu pazar öğleden sonra.
Zamanımı boşa harcıyorum.
Yapacak hiçbir şeyim yok.
Ben takılıyorum.
Seni bekliyorum.
Ama hiç bir şey olmuyor ve merak ediyorum.

Arabamda dolaşıyorum.
Çok hızlı sürüyorum.
Ben çok uzağa sürüyorum.
Bakış açımı değiştirmek istiyorum.
Çok yalnız hissediyorum.
Seni bekliyorum.
Ama hiç bir şey olmuyor ve merak ediyorum.

Nasıl olduğunu merak ediyorum.
Nedenini merak ediyorum.
Dün bana mavi mavi gökyüzünü söylemiştin.
Ve tüm görebildiğim sadece sarı bir limon ağacı.
Başımı aşağı yukarı döndürüyorum.
Dönüm dönüm dönüm dönüm dönüyorum.
Ve tüm görebildiğim sadece bir limon ağacı.

Besteciler: Peter Freudenthaler / Volker Hinkel
Lemon Tree şarkı sözleri © Sony/ATV Music Publishing LLC
Sanatçı: Fools Garden
Albüm: Dish of the Day
Çıkış tarihi: 1995
Ödüller: ECHO En İyi Gelecek Vaad Eden Ulusal Sanatçı Ödülü
Tür: Pop
Kaynak ve Çeviri ; Google (Çeviri hataları olabilir)

Fool's Garden - Lemon Tree



Modesta Pastiche - Lemon Tree (Fool's Garden cover) | Official Video



Lemon Tree (Cover)



Faii and Arm Lemon Tree cover



KAYNAKLAR;
----------
(3) Lemon Tree Fool's garden
https://www.youtube.com/watch?v=T_owc6AfSOw
ET: 14.04.2019
(4)Modesta Pastiche - Lemon Tree (Fool's Garden cover) | Official Video
https://www.youtube.com/watch?v=_C4YhBXJ23o
ET: 14.04.2019
(5)Lemon Tree (Cover)
https://www.youtube.com/watch?v=eYFblfsisR0
ET: 14.04.2019
(6)Faii and Arm Lemon Tree cover
https://www.youtube.com/watch?v=_KHkSYowajc
ET: 14.04.2019

Yayıncı: Yazar Ertuğrul Yıldırım tarafından yayınlanmıştır; Copright 2019

✔BSSMO Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM UYARISI : Yorumlara link ve telefon numarası bırakmak ve küfür,hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek yazılar yazmak yasaktır..Tespit edilirse yayınlanmaz..