2 Nisan 2019 Salı

Gloria Gaynor - I Will Survive (BSSMO)

                                                    I Will Survive - Gloria Gaynor (3),  Charice (4)

Şarkı Sözleri;
--------------
At first I was afraid, I was petrified
Kept thinking I could never live without you by my side
But then I spent so many nights thinking how you did me wrong
And I grew strong
And I learned how to get along
And so you're back
From outer space
I just walked in to find you here with that sad look upon your face
I should have changed that stupid lock, I should have made you leave your key
If I'd known for just one second you'd be back to bother me
Go on now, go, walk out the door
Just turn around now
'Cause you're not welcome anymore
Weren't you the one who tried to hurt me with goodbye
Do you think I'd crumble
Did you think I'd lay down and die?

Oh no, not I, I will survive
Oh, as long as I know how to love, I know I'll stay alive
I've got all my life to live
And I've got all my love to give and I'll survive
I will survive, hey, hey

Türkçesi;
---------
İlk başta korktum, taşlaşmıştım.
Yanımda sensiz asla yaşayamayacağımı düşünmüştüm.
Ama sonra beni çok yanlış yaptığını düşünerek birçok gece geçirdim.
Ve güçlü büyüdüm.
Ve nasıl başa çıkacağımı öğrendim.
Ve böylece geri döndün.
Uzaydan.
Seni buraya bulmak için içeri girdim, yüzündeki o acı bakışla.
Bu aptal kilidini değiştirmeliydim, anahtarını bırakmanı sağlamalıydım.
Bir saniye bilebilseydim beni rahatsız etmek için geri dönecektin.
Şimdi git, git, kapıdan çık.
Şimdi arkanı dön.
Çünkü artık hoş karşılanmıyorsun.
Hoşçakalın beni incitmeye çalışan sen değildin.
Parçalanacağımı mı düşünüyorsun?
Yatıp öleceğimi mi sandın?

Oh hayır, ben değil, hayatta kalacağım.
Oh, nasıl sevileceğini bildiğim sürece, hayatta kalacağımı biliyorum.
Yaşamak için tüm hayatım var.
Ve vereceğim tüm sevgim var ve hayatta kalacağım.
Hayatta kalacağım hey.

Besteciler: Dino Fekaris / Frederick J. Perren
I Will Survive şarkı sözleri © Universal Music Publishing Group
Sanatçı: Gloria Gaynor
Albüm: Love Tracks
Çıkış tarihi: 1978
Ödüller: Grammy Hall of Fame Ödülü, Grammy En İyi Disko Kaydı Ödülü
Türler: Caz, Disko, R&B/Soul, Dans/Elektronik, Pop
Kaynak ve Çeviri ; Google (Çeviri hataları olabilir)

Gloria Gaynor - I Will Survive



Charice — 'I Will Survive', on Good Morning America



KAYNAKLAR;
----------
(3)Gloria Gaynor - I Will Survive
https://www.youtube.com/watch?v=ARt9HV9T0w8
ET: 02.04.2019
(4)Charice — 'I Will Survive', on Good Morning America
https://www.youtube.com/watch?v=7QlHXZyvpnQ
ET: 02.04.2019

Yayıncı: Yazar Ertuğrul Yıldırım tarafından yayınlanmıştır; Copright 2019

✔BSSMO Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM UYARISI : Yorumlara link ve telefon numarası bırakmak ve küfür,hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek yazılar yazmak yasaktır..Tespit edilirse yayınlanmaz..