28 Ocak 2020 Salı

James Brown - I Feel Good (BSSMO)

                                         James Brown - I Feel Good(1),Jess Greenberg(2),Bojay David and friends(3),Rada(4)

Aşoo afiyigoooood..😁 60,lı yılların en popüler parçalarından biri bu afiyugoood..Çok sayıda coverleri vardı ama hepsi aynıydı açıkçası,belki hoşunuza gider diye ilginç ve komik olanlarını ekledim.Gitar çalıp söyleyen jess iyi çıkar çıkarmış gibi,farklı bir yaklaşım...Hadi size iyi seyirler..

Şarkı Sözleri
--------------
I sho'nuff feel good

I feel good like I knew that I wouldn't
I feel good, baby like I knew that I wouldn't
So good

I, I feel nice, like sugar and spice
I feel nice, like sugar and spice
So nice

I, I feel good like I said that I wouldn't
Lord help us, good God get down
So good, I get down

When I hold you in my arms
I know I can do no wrong
When I hold you in my arms
I know I can do no wrong
When I hold, baby in my arms
I know I can do no wrong
My love won't do you no harm

TÜRKÇESİ
----------
İyi hissediyorum

Yapmayacağımı bildiğim gibi iyi hissediyorum
Kendimi iyi hissediyorum, bildiğim gibi bebeğim
Çok iyi

Kendimi iyi hissediyorum, şeker ve baharat gibi
Şeker ve baharat gibi iyi hissediyorum
Çok hoş

Ben, söylemediğim gibi kendimi iyi hissediyorum
Tanrım bize yardım et, iyi Tanrı inin
Çok iyi, aşağı iniyorum

Seni kollarımda tuttuğumda
Yanlış yapamayacağımı biliyorum
Seni kollarımda tuttuğumda
Yanlış yapamayacağımı biliyorum
Tuttuğumda, bebeğim kollarımda
Yanlış yapamayacağımı biliyorum
Aşkım sana zarar vermeyecek

Kaynak: Musixmatch
Besteciler: James Brown
I Feel Good (I Got You) şarkı sözleri © Fort Knox Music Co., Trio Music Co., Inc.
Sanatçı: James Brown & The Famous Flames
Albüm: Out Of Sight
Çıkış tarihi: 1964
Tür: R&B/Soul
Kayıt tarihi: 6 Mayıs 1965; Criteria Studios; Miami, FL
Sanatçı: James Brown
Albüm: Good Good Lovin'
Çıkış tarihi: 1964
Ödüller: Grammy Hall of Fame Ödülü
Kaynak ve Çeviri ; Google (Çeviri hataları olabilir)

James Brown - I Feel Good



Jess Greenberg (cover)



Bojay David and friends (cover)



Rada (cover)



KAYNAKLAR;
---------
(1) James Brown - I Feel Good (Legends of Rock 'n' Roll)
https://www.youtube.com/watch?v=SzlpTRNIAvc
ET:28.01.2020
(2) I Got You (I Feel Good) vs. Scuttle Buttin' - James Brown/Stevie Ray Vaughan (cover) Jess Greenberg
https://www.youtube.com/watch?v=DACTFvfD5aw
ET:28.01.2020
(3) I Feel Good (I Got You) James Brown cover
https://www.youtube.com/watch?v=uuUifedMFFo
ET:28.01.2020
(4) James Brown's "I Feel Good" cover by Rada
https://www.youtube.com/watch?v=0pBVrETPTSI
ET:28.01.2020

Yayıncı: Yazar Ertuğrul Yıldırım tarafından yayınlanmıştır; Copright 2020

✔BSSMO Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM UYARISI : Yorumlara link ve telefon numarası bırakmak ve küfür,hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek yazılar yazmak yasaktır..Tespit edilirse yayınlanmaz..