30 Ocak 2020 Perşembe

Wham - Wake Me Up Before You Go Go (BSSMO)

                                 Wham - Wake Me Up Before You Go Go(1), GLEE(2), Pomplamoose(3), Paula(4), marie crawford(5)

Vakeeeup bifigo go go go go😁 80,li yıllarda çıkan hareketli bir parça..Coverler fazlaydı ama seçtik işte umarız beğenirsiniz..Hadi size iyi seyirler..

Şarkı Sözleri
--------------
Jitterbug
Jitterbug
Jitterbug
Jitterbug

You put the boom boom into my heart (hoo, hoo)
You send my soul sky high when your lovin' starts
Jitterbug into my brain (yeah, yeah)
Goes a bang-bang-bang 'til my feet do the same
But something's bugging you (ha-ha, ha-ha)
Something ain't right (ha-ha, ha-ha)
My best friend told me what you did last night (ha-ha, ha-ha)
Left me sleepin' in my bed (ha-ha, ha-ha)
I was dreaming, but I should have been with you instead (ha-ha)

Wake me up before you go-go
Don't leave me hanging on like a yo-yo
Wake me up before you go-go
I don't want to miss it when you hit that high
Wake me up before you go-go
'Cause I'm not plannin' on going solo
Wake me up before you go-go
Take me dancing tonight
I wanna hit that high (yeah, yeah)

TÜRKÇESİ
----------
swing dansı yapmak
swing dansı yapmak
swing dansı yapmak
swing dansı yapmak

Bom patlamasını kalbime koydun (hoo, hoo)
Sevginiz başladığında ruh gökyüzümü yükseğe gönderirsin
Jitterbug beynime girdi (evet, evet)
Ayaklarımın aynısını yapana kadar bir bang-bang-bang gider
Ama bir şey seni rahatsız ediyor (ha-ha, ha-ha)
Bir şeyler doğru değil (ha-ha, ha-ha)
En iyi arkadaşım bana dün gece ne yaptığını söyledi (ha-ha, ha-ha)
Beni yatağımda uyurken bıraktın (ha-ha, ha-ha)
Hayal kuruyordum ama onun yanında olmalıydım (ha-ha)

Gitmeden önce beni uyandır
Beni yo-yo gibi asılı bırakma
Gitmeden önce beni uyandır
O kadar yükseğe vurduğunda kaçırmak istemiyorum
Gitmeden önce beni uyandır
Çünkü solo gitmeyi planlamıyorum
Gitmeden önce beni uyandır
Beni bu gece dans et
O kadar yükseğe çıkmak istiyorum (evet, evet)

Kaynak: LyricFind
Besteciler: George Michael
Wake Me Up Before You Go-Go şarkı sözleri © Warner Chappell Music, Inc
Sanatçı: Wham!
Albüm: Now That’s What I Call Music 3
Çıkış tarihi: 1984
Söz yazarları: George Michael
Kayıt tarihi: Kasım 1983
Kaynak ve Çeviri ; Google (Çeviri hataları olabilir)

Wham - Wake Me Up Before You Go Go



GLEE (cover)



Pomplamoose (cover)



Paula (cover)



marie crawford (cover)



KAYNAKLAR;
---------
(1) Wham! - Wake Me Up Before You Go Go (Official HD Video)
https://www.youtube.com/watch?v=ELflyACZXQQ
ET:30.01.2020
(2) GLEE - Full Performance of ''Wake Me Up Before You Go-Go'' from ''Guilty Pleasures''
https://www.youtube.com/watch?v=hH9xmN8O_io
ET:30.01.2020
(3) Wake Me Up Before You Go-Go - Wham! - Pomplamoose cover
https://www.youtube.com/watch?v=wZNYDzNGB-Q
ET:30.01.2020
(4) Paula: "Wake Me Up Before You Go Go" - Audiciones a Ciegas - La Voz Kids 2017
https://www.youtube.com/watch?v=jmwrWh1Amnw
ET:30.01.2020
(5) Singing wake me up before you go go by Wham
https://www.youtube.com/watch?v=hStCQERCdRM
ET:30.01.2020

Yayıncı: Yazar Ertuğrul Yıldırım tarafından yayınlanmıştır; Copright 2020

✔BSSMO Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM UYARISI : Yorumlara link ve telefon numarası bırakmak ve küfür,hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek yazılar yazmak yasaktır..Tespit edilirse yayınlanmaz..