20 Mart 2020 Cuma

Juan Bastos - Loop Di Love (BSSMO)

                                                  Juan Bastos - Loop Di Love(1),Tony Marshall(2),Willi Herren(3),kino(4)

Hiiii,ne hareketli paça..Daha önce dinlemiştim yayınlıcaktım ama nasip işte kısmet bugünmiş..Güzeel bi paça..Dadi size iyi seyirler..😊

Şarkı Sözleri
--------------
I saw you walking down the street
Love di loop di love
Your hair was hanging down to knees
Love di loop di love
Your waist is waving like a ship
Love di loop di love
The way you look makes me sick
Love di loop di love I risk a glance you give a smile
Love di loop di love
I coudn't breath felt really high
Love di loop di love
Some other men were standing 'round
Love di loop di love
You looked at me that make me proud
Love di loop di love I asked you baby what's the time
Love di loop di love

TÜRKÇESİ
----------
Seni sokakta yürürken gördüm.
Aşk döngüsü arasında aşk
Saçların dizlere asılıyordu.
Aşk döngüsü arasında aşk
Belin bir gemi gibi el sallıyor.
Aşk döngüsü arasında aşk
Görünüşün beni hasta ediyor.
Aşk bir döngü aşk Bir bakışta risk bir gülümseme vermek.
Aşk döngüsü arasında aşk
Gerçekten yüksek hissettiğim için nefes almadım.
Aşk döngüsü arasında aşk
Diğer bazı adamlar ayakta duruyordu.
Aşk döngüsü arasında aşk
Beni gururlandıran bana baktın.
Aşk döngüsü arasında aşk
Sana bebeğin saat kaç olduğunu sordum
Aşk döngüsü arasında aşk

Kaynak: Musixmatch
Besteciler: Schepior Dierks
Loop Di Love şarkı sözleri © Rmi Edition, Hanseatic Musikverlag Gmbh & Co Kg
Sanatçı: Juan Bastos
Albüm: Remember the 70’s, Volume 3
Çıkış tarihi: 1984
Kaynak ve Çeviri ; Google (Çeviri hataları olabilir)

Juan Bastos - Loop Di Love



Tony Marshall (Cover)



Willi Herren (Cover)



kino (Cover)



KAYNAKLAR;
---------
(1) J. Bastós - Loop di Love (1971) [High Quality Stereo Sound, Subtitled]
https://www.youtube.com/watch?v=ck8HZvG0Pr0
ET:20.03.2020
(2) Tony Marshall - Wir singen Loop Di Love 1993
https://www.youtube.com/watch?v=qjfwYl18IFo
ET:20.03.2020
(3) Loop di Love - Willi Herren (Offizielles Video)
https://www.youtube.com/watch?v=FZlCSv0z7pU
ET:20.03.2020
(4) LOOP DI LOVE
https://www.youtube.com/watch?v=Xa-1fYzlyUI
ET:20.03.2020

Yayıncı: Yazar Ertuğrul Yıldırım tarafından yayınlanmıştır; Copright 2020

✔BSSMO Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM UYARISI : Yorumlara link ve telefon numarası bırakmak ve küfür,hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek yazılar yazmak yasaktır..Tespit edilirse yayınlanmaz..