12 Mart 2020 Perşembe

The Ronettes - Be My Baby (BSSMO)

                                         The Ronettes- Be My Baby(1),The Barberettes(2),Millionaires(3),Ellis Martin(4),The Fabsisters(5)

Ti nayt vi mit a new aniiidiiit..😁 Hatırladınız mı? Güzel bir parça,64 yılında çıkmış ama Google 92 olarak gösteriyor,yeni albüme eklenmiş olmalı..Neyse bu güzel parçayı coverleriyle birlikte izleyip dinliyoruz..

Şarkı Sözleri
--------------
The night we met I knew I needed you so
And if I had the chance I'd never let you go
So won't you say you love me
I'll make you so proud of me
We'll make 'em turn their heads every place we go

So won't you, please, be my, be my baby
Be my little baby, my one and only baby
Say you'll be my darlin', be my, be my baby
Be my baby now, my one and only baby
Wha oh oh oh

I'll make you happy, baby, just wait and see
For every kiss you give me I'll give you three
Oh, since the day I saw you
I have been waiting for you
You know I will adore you 'til eternity

TÜRKÇESİ
----------
Tanıştığımız gece sana ihtiyacım olduğunu biliyordum
Ve eğer şansım olsaydı asla gitmene izin vermezdim
Beni sevdiğini söylemeyecek misin
Benimle gurur duyacağım
Gittiğimiz her yere başlarını döndürmelerini sağlayacağız

Öyleyse sen olmayacak mısın, benim, bebeğim ol
Benim küçük bebeğim ol, biricik bebeğim
Benim sevgilim olacağını söyle, benim ol, bebeğim ol
Şimdi benim bebeğim ol, biricik bebeğim
Ne oh oh oh oh

Seni mutlu edeceğim bebeğim, sadece bekle ve gör
Bana verdiğin her öpücük için sana üç tane vereceğim
Oh, seni gördüğüm günden beri
Seni bekliyordum
Biliyorsun sonsuzluğa kadar sana tapacağım

Kaynak: LyricFind
Besteciler: Ellie Greenwich / Jeff Barry / Philip Spector
Be My Baby şarkı sözleri © Universal Music Publishing Group, Sony/ATV Music Publishing LLC
Sanatçı: The Ronettes
Albüm: The Best of The Ronettes
Çıkış tarihi: 1992
Tür: Pop
Kaynak ve Çeviri ; Google (Çeviri hataları olabilir)

The Ronettes - Be My Baby



The Barberettes (Cover)



Millionaires (Cover)



Ellis Martin (Cover)



The Fabsisters (Cover)



KAYNAKLAR;
---------
(1) The Ronettes- Be My Baby (1964)
https://www.youtube.com/watch?v=B8wjMwgAwzQ
ET:12.03.2020
(2) 바버렛츠 The Barberettes - Be My Baby (Cover of The Ronettes)
https://www.youtube.com/watch?v=3WOGRCy3wBw
ET:12.03.2020
(3) Millionaires: Be My Baby by The Ronettes (Cover)
https://www.youtube.com/watch?v=7R0n4sX5D8o
ET:12.03.2020
(4) Be My Baby (Ronettes' Cover) - Ellis Martin
https://www.youtube.com/watch?v=PYiHh9CzQvQ
ET:12.03.2020
(5) Be My Baby - The Ronettes- cover by the Fabsisters
https://www.youtube.com/watch?v=DWoogg7BZAI
ET:12.03.2020

Yayıncı: Yazar Ertuğrul Yıldırım tarafından yayınlanmıştır; Copright 2020

✔BSSMO Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM UYARISI : Yorumlara link ve telefon numarası bırakmak ve küfür,hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek yazılar yazmak yasaktır..Tespit edilirse yayınlanmaz..