14 Mart 2020 Cumartesi

Snow & Daddy Yankee - Informer & Con Calma (BSSMO)

                                                   Snow & Daddy Yankee - Informer "Con Calma"(1),Katy Perry(2),Jim Carrey(3),Mandinga(4)

Boom boom eeeyaaaa! Vidi vidi boom boom eeeyaaaa!😁 Hadi bakalım biraz hareketli notaljiks dinleyelim..💕😊

Şarkı Sözleri
--------------
(İnformer)
What's up man, hey yo what's up
Yeah what's going on here?
I'm sick and tired of 5-0 running up on the block
You know what I'm saying?
Yo, Snow they came around here looking for you the other day
(Word?) Word, bust it

Informer, ya' no say daddy me Snow me I go blame
A licky boom boom down
'Tective man a say, say daddy me Snow me stab someone down the lane
A licky boom boom down
Informer, ya' no say daddy me Snow me I go blame
A licky boom boom down
'Tective man a say, say daddy me Snow me stab someone down the lane
A licky boom boom down

TÜRKÇESİ
----------
Ne haber dostum, hey ne var ne yok.
Evet, neler oluyor?
Hastalıktan ve 5-0 blokta koşmaktan yoruldum.
Ne söylediğimi biliyorsun?
Yo, Kar buraya gelip geçen gün seni aradılar.
(Kelime?) Kelime, büstü.

Bilgilendirici, hayır 'deme baba bana kar beni suçluyorum.
Zayıf bir patlama patladı.
Dedektif adamım, söyle baba bana kar beni şeritte birini bıçakla.
Zayıf bir patlama patladı.
Bilgilendirici, hayır 'deme baba bana kar beni suçluyorum.
Zayıf bir patlama patladı.
Dedektif adamım, söyle baba bana kar beni şeritte birini bıçakla.
Zayıf bir patlama patladı.

Kaynak: LyricFind
Besteciler: Darrin O'Brien / Shawn L. Moltke / Terri Moltke / Edmund Leary / Michael Greer
Informer şarkı sözleri © Warner Chappell Music, Inc, Universal Music Publishing Group, Royalty Network
Sanatçı:Snow
Kaynak ve Çeviri ; Google (Çeviri hataları olabilir)

Şarkı Sözleri
--------------
(Con Calma)
¿Cómo te llamas, baby?
Desde que te vi supe que eras pa' mí
Dile a tus amigas que andamo' ready
Esto lo seguimo' en el after party
¿Cómo te llamas, baby? (Brr, brr)
Desde que te vi supe que eras pa' mí
Dile a tus amigas que andamo' ready (¡sube!)
Esto lo seguimo' en el after party (su, ey-ey)

TÜRKÇESİ
----------
Adın ne bebeğim
Seni gördüğümden beri benim için olduğunu biliyordum
Arkadaşlarına hazır olduğumuzu söyle
Bunu partiden sonra takip ediyoruz
Adın ne bebeğim (Brr, brr)
Seni gördüğümden beri benim için olduğunu biliyordum
Arkadaşlarınıza hazır olduğumuzu söyleyin (yukarı çıkın!)
Bunu sonradan partide takip ediyorum (su, ey-ey)

Kaynak: LyricFind
Besteciler: Darrin O'brien / Edmond Daryll Leary / Juan Salinas / Michael L. Grier / Oscar Salinas / Ramon Ayala / Shawn Leigh / Terri Moltke
Con Calma şarkı sözleri © Universal Music Publishing Group, Warner Chappell Music, Inc, Sony/ATV Music Publishing LLC, Kobalt Music Publishing Ltd.
Sanatçılar: Daddy Yankee, Katy Perry
Öne çıkan sanatçı: Snow
Albüm: Con Calma
Çıkış tarihi: 2019
Söz yazarları: Daddy Yankee; Snow; Michael Grier; Edmond Leary; MC Shan; Terri Moltke
Dil: Spanish; İngilizce
Kaynak ve Çeviri ; Google (Çeviri hataları olabilir)

Snow & Daddy Yankee - Informer & Con Calma



Katy Perry (Cover)



Jim Carrey (Cover)



Mandinga (Cover)



KAYNAKLAR;
---------
(1) Snow Informer 1992 HD Daddy Yankee & Snow - Con Calma 2019
https://www.youtube.com/watch?v=BxnAwimyKP0
ET:14.03.2020
(2) Daddy Yankee & Katy Perry Perform "Con Calma (Remix)" - American Idol 2019 Finale
https://www.youtube.com/watch?v=pxk5bLKzCHA
ET:14.03.2020
(3) Imposter (Snow) - Jim Carrey
https://www.youtube.com/watch?v=Icb_tRTnA4g
ET:14.03.2020
(4) Mandinga - Con Calma (Salsa Version)
https://www.youtube.com/watch?v=g9KpwpU_9ws
ET:14.03.2020

Yayıncı: Yazar Ertuğrul Yıldırım tarafından yayınlanmıştır; Copright 2020

✔BSSMO Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM UYARISI : Yorumlara link ve telefon numarası bırakmak ve küfür,hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek yazılar yazmak yasaktır..Tespit edilirse yayınlanmaz..