30 Mart 2019 Cumartesi

George Michael - Faith (BSSMO)

                                                     George Michael - Faith (3; 4)

Şarkı Sözleri;
--------------
Well I guess it would be nice
If I could touch your body
I know not everybody
Has got a body like you, uhh

But I've got to think twice
Before I give my heart away
And I know all the games you play
Because I play them too

Oh but I
Need some time off from that emotion
Time to pick my heart up off the floor
Oh when that love comes down
Without devotion
Well it takes a strong man, baby
But I'm showing you the door

'Cause I gotta have faith
I gotta faith
Because I gotta to have faith faith
I gotta to have faith, faith, faith

Türkçesi;
---------
İyi sanırım güzel olurdu
Vücuduna dokunabilseydim
Ben kimseyi tanımıyorum
Senin gibi bir vücudu var.

Ama iki kere düşünmeliyim
Kalbimi vermeden önce
Ve oynadığın tüm oyunları biliyorum.
Çünkü ben de onları oynarım

Oh ama ben
Bu duygudan biraz zaman ayırmaya ihtiyacınız var
Kalbimi yerden kaldırma zamanı
Ah bu aşk düştüğünde
Özveri olmadan
Peki, güçlü bir adam alır bebeğim
Ama sana kapıyı gösteriyorum

Çünkü inancım olmalı
İnanmalıyım
Çünkü iman inancım olmalı
İnancım, inancım, inancım olmalı.

Besteciler: George Michael
Faith şarkı sözleri © Warner/Chappell Music, Inc
Sanatçı: George Michael
Albüm: Faith
Çıkış tarihi: 1987
Türler: Dans/Elektronik, Pop, Hip-hop/Rap
Adaylıklar: Juno Yılın Uluslararası Single'ı Ödülü, En İyi Sanat Yönetimi Dalında MTV Video Müzik Ödülü
Kaynak ve Çeviri ; Google (Çeviri hataları olabilir)

George Michael - Faith (Klip)



George Michael - Faith (sahne)



KAYNAKLAR;
----------
(3)George Michael - Faith (Official Video)
https://www.youtube.com/watch?v=6Cs3Pvmmv0E
ET:30.03.2019
(4)George Michael - Faith (LaRCS, by DcsabaS, 2008)
https://www.youtube.com/watch?v=Vtid5Fmw5Yo
ET:30.03.2019

Yayıncı: Yazar Ertuğrul Yıldırım tarafından yayınlanmıştır; Copright 2019

✔BSSMO Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM UYARISI : Yorumlara link ve telefon numarası bırakmak ve küfür,hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek yazılar yazmak yasaktır..Tespit edilirse yayınlanmaz..