12 Mayıs 2019 Pazar

Lionel Richie - Hello (BSSMO)

                                       Lionel Richie,Hello(3; 7)),SQUIRREL Alina(4),,Hussain El Jasmi(5),Freya Cappelli(6)

Şarkı Sözleri
--------------
I've been alone with you inside my mind
And in my dreams I've kissed your lips a thousand times
I sometimes see you pass outside my door
Hello, is it me you're looking for?

I can see it in your eyes
I can see it in your smile
You're all I've ever wanted, and my arms are open wide
'Cause you know just what to say
And you know just what to do
And I want to tell you so much, I love you

I long to see the sunlight in your hair
And tell you time and time again how much I care
Sometimes I feel my heart will overflow
Hello, I've just got to let you know

Türkçesi
---------
Aklımda seninle yalnızdım
Rüyalarımda dudaklarını bin kez öptüm
Bazen seni kapımın dışından geçerken görüyorum
Merhaba, aradığın ben miyim?

Gözlerinde görebiliyorum
Gülüşünde görebiliyorum
Sen istediğim tek şeysin, ve kollarım tamamen açık
Çünkü ne söyleyeceğini biliyorsun.
Ve ne yapacağını biliyorsun.
Ve sana çok söylemek istiyorum seni seviyorum

Saçlarında güneş ışığını görmeyi çok isterim
Ve sana tekrar tekrar ne kadar umursadığımı söyle.
Bazen kalbimin taşacağını hissediyorum
Merhaba, sadece size bildirmem gerek

Besteciler: Lionel Richie / Eddy Marnay
Hello şarkı sözleri © Sony/ATV Music Publishing LLC, Warner/Chappell Music, Inc, Universal Music Publishing Group
Sanatçı: Lionel Richie
Albüm: Can't Slow Down
Çıkış tarihi: 1983
Tür: Pop
Ödüller: En İyi Pop/Rock Videosu Dalında Amerikan Müzik Ödülü, En İyi Soul/R&B Videosu Dalında Amerikan Müzik Ödülü
Kaynak ve Çeviri ; Google (Çeviri hataları olabilir)

Lionel Richie - Hello



HELLO - LIONEL RICHIE cover
SQUIRREL-Alina



Hello Lionel Richie cover
Hussain El Jasmi



Lionel Richie - Hello
Freya Cappelli



KAYNAKLAR;
----------
(3)Lionel Richie - Hello
https://www.youtube.com/watch?v=PDZcqBgCS74
ET: 12.05.2019
(4)HELLO - LIONEL RICHIE cover by SQUIRREL
https://www.youtube.com/watch?v=WClKW9w9Jlo
ET: 12.05.2019
(5)hello lionel richie cover by Hussain El Jasmi
https://www.youtube.com/watch?v=1QyYvgXlh1o
ET: 12.05.2019
(6)Lionel Richie - Hello (Cover by Freya Cappelli)
https://www.youtube.com/watch?v=WCgnGIgdv4A
ET: 10.05.2019
(7)Hello - Lionel Richie (HQ/1080p)
https://www.youtube.com/watch?v=QG5jnwg6FVs
ET: 12.05.2019

Yayıncı: Yazar Ertuğrul Yıldırım tarafından yayınlanmıştır; Copright 2019

✔BSSMO Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM UYARISI : Yorumlara link ve telefon numarası bırakmak ve küfür,hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek yazılar yazmak yasaktır..Tespit edilirse yayınlanmaz..