20 Şubat 2020 Perşembe

4 Non Blondes - What's Up (BSSMO)

                                       4 Non Blondes - What's Up(1),Lady Gaga(2),Diễm Hương & Thanh Điền Guitar(3),Erik Zen Percikan Indonesia(4),Warunee(5),Wine(6)

Ne zamandan beri kormayı düşünüyordum bu parçayı,şimdi nasip oldu işte..Güzel bi parça..Ferdi Tayfur gibi cırtlak güzel bi ses..Çok sayıda coverleri vardı,Lady Gaga bile sölemiş..Bazılarını ekledik..Hadi size iyi seyirler..😊

Şarkı Sözleri
--------------
Twenty-five years and my life is still
Trying to get up that great big hill of hope
For a destination

I realized quickly when I knew I should
That the world was made up of this brotherhood of man
For whatever that means

And so I cry sometimes
When I'm lying in bed just to get it all out
What's in my head
And I, I am feeling a little peculiar

And so I wake in the morning
And I step outside
And I take a deep breath and I get real high
And I scream from the top of my lungs
What's going on?

TÜRKÇESİ
----------
Yirmi beş yıl ve hayatım hala
O büyük ümit tepesinden kalkmaya çalışmak
Bir varış noktası için

Yapmam gerektiğini bildiğimde çabucak fark ettim
Dünyanın insanlığın bu kardeşliğinden oluştuğu
Bunun anlamı ne olursa olsun

Ve bazen ağlarım
Sadece hepsini çıkarmak için yatakta yatarken
Kafamda ne var
Ve ben, kendimi biraz tuhaf hissediyorum

Ve böylece sabah uyanıyorum
Ve dışarı çıkıyorum
Ve derin bir nefes alıyorum ve çok yükseğe çıkıyorum
Ve ciğerlerimin tepesinden bağırıyorum
Neler oluyor?

Kaynak: LyricFind
Besteciler: Linda Perry
Pleasant Blue şarkı sözleri © Sony/ATV Music Publishing LLC
Sanatçı: 4 Non Blondes
Albüm: Bigger, Better, Faster, More!
Çıkış tarihi: 1992
Tür: Rock
Ödüller: Yılın Uluslararası Hit'i Dalında Danimarka Müzik Ödülü
Adaylıklar: En İyi Alternatif Müzik Klibi Dalında MTV Video Müzik Ödülü
Kaynak ve Çeviri ; Google (Çeviri hataları olabilir)

4 Non Blondes - What's Up



Lady Gaga (cover)



Diễm Hương & Thanh Điền Guitar (cover)



Erik Zen- Percikan Indonesia (cover)



Warunee (cover)



Wine (cover)



KAYNAKLAR;
---------
(1) 4 Non Blondes - What's Up (Official Video)
https://www.youtube.com/watch?v=6NXnxTNIWkc
ET:20.02.2020
(2) Lady Gaga - "What's Up" 4 Non Blondes Live Cover at #artRaveVienna
https://www.youtube.com/watch?v=oj0YjGKqauw
ET:20.02.2020
(3) What's Up- 4 Non Blondes Cover | Diễm Hương & Thanh Điền Guitar
https://www.youtube.com/watch?v=ViuBOHjtmew
ET:20.02.2020
(4) Suara yg luar biasa! What’s up ,4 non Blondes , Cover erik zen, Percikan Indonesia
https://www.youtube.com/watch?v=LzcEwPOZWMM
ET:20.02.2020
(5) 4 Non Blondes - What's Up By Warunee 32 years old Thailand's Got Talent 2012
https://www.youtube.com/watch?v=aOK4ZDRchhI
ET:20.02.2020
(6) What's Up - 4 Non Blondes (cover)
https://www.youtube.com/watch?v=MVK3wUVgMgc
ET:20.02.2020

Yayıncı: Yazar Ertuğrul Yıldırım tarafından yayınlanmıştır; Copright 2020

✔BSSMO Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM UYARISI : Yorumlara link ve telefon numarası bırakmak ve küfür,hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek yazılar yazmak yasaktır..Tespit edilirse yayınlanmaz..