16 Şubat 2020 Pazar

Coldplay - Adventure Of A Lifetime (BSSMO)

                                    Coldplay - Adventure Of A Lifetime(1),Marcell(2),Marie Digby(3),Blue and Family(4),Andrew Duncan(5),Adventure Of A Lifetime making(6)

Kudimecion,tumişiseeyy...😁 Şarkı ayrı bir güzel,video ayrı bi güzel..Video çekimleri nasıl yapılmış,maymunlar nasıl elde edilmiş,bunu son videoda ekledik,bayağı bi emek verilmiş..Bunun da çok sayıda coverleri vardı,bazılarını ekledik bakalım,beğenecek misiniz? Hadi size iyi seyirler..😊

Şarkı Sözleri
--------------
Turn your magic on, to me she'd say
Everything you want's a dream away
We are legends, every day
That's what she told him

I feel my heart beating
I feel my heart beneath my skin
I feel my heart beating
Oh, you make me feel
Like I'm alive again
Alive again
Oh, you make me feel
Like I'm alive again

Said I can't go on, not in this way
I'm a dream, I die by light of day
Gonna hold up half the sky and say
Only I own me

TÜRKÇESİ
----------
Sihrini aç, bana dedi ki
İstediğin her şey bir rüya uzakta
Biz efsaneyiz, her gün
Ona böyle söyledi

Kalbimin attığını hissediyorum
Kalbimi cildimin altında hissediyorum
Kalbimin attığını hissediyorum
Oh, beni hissettiriyorsun
Yine yaşıyormuşum gibi
Tekrar hayatta
Oh, beni hissettiriyorsun
Yine yaşıyormuşum gibi

Devam edemeyeceğimi söyledim, bu şekilde değil
Ben bir rüyayım, gün ışığında ölüyorum
Gökyüzünün yarısını kaldıracak ve
Sadece ben sahibim

Kaynak: LyricFind
Besteciler: Chris Martin / Guy Berryman / Johnny Buckland / Mikkel Eriksen / Tor Hermansen / Will Champion
Adventure of a Lifetime şarkı sözleri © Sony/ATV Music Publishing LLC, Universal Music Publishing Group
Sanatçı: Coldplay
Albüm: Adventure of a Lifetime
Çıkış tarihi: 2015
Tür: Funk
Adaylıklar: En İyi Rock Müzik Klibi Dalında MTV Video Müzik Ödülü, DAHA FAZLA
Kaynak ve Çeviri ; Google (Çeviri hataları olabilir)

Coldplay - Adventure Of A Lifetime



Marcell (cover)



Marie Digby (cover)



Blue and Family (cover)



Andrew Duncan (cover)



Adventure Of A Lifetime making (cover)



KAYNAKLAR;
---------
(1) Coldplay - Adventure Of A Lifetime (Official Video)
https://www.youtube.com/watch?v=QtXby3twMmI
ET:16.02.2020
(2) Marcell - Adventure Of A Lifetime (Official Music Video)
https://www.youtube.com/watch?v=6rAcSdY2mYk
ET:16.02.2020
(3) Coldplay - Adventure of a Lifetime - Marie Digby/Ana Free cover
https://www.youtube.com/watch?v=52jSCbRAnsI
ET:16.02.2020
(4) Most Adorable Coldplay Cover Ever! - Adventure of a Lifetime
https://www.youtube.com/watch?v=TE1MEu78Tws
ET:16.02.2020
(5) Coldplay - Adventure of a Lifetime - Busking in Glasgow | Andrew Duncan Cover
https://www.youtube.com/watch?v=JURia1dvuhs
ET:16.02.2020
(6) The making of Adventure Of A Lifetime
https://www.youtube.com/watch?v=GnPfDX4mZ40
ET:16.02.2020

Yayıncı: Yazar Ertuğrul Yıldırım tarafından yayınlanmıştır; Copright 2020

✔BSSMO Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM UYARISI : Yorumlara link ve telefon numarası bırakmak ve küfür,hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek yazılar yazmak yasaktır..Tespit edilirse yayınlanmaz..