15 Şubat 2020 Cumartesi

Bruce Springsteen - Dancing In the Dark (BSSMO)

                                               Bruce Springsteen - Dancing In the Dark(1;5),Tina Turner(2),Taylor Swift(3),The Cash Cows(4),Farah Sardar(6)

Aygetopindievenin..ooo and aintgdoniytintusey..🙄 Ne diyon sen yaa?😁 Bruce amcanın hareketli parçalarından biri daha..Bu parçanın coverlerini dinledim,arkadaşaş ne bu yaa..Yani gına geldi..Farah Sardar,Tina Turner,Taylor Swift ve The Cash Cows daha harika..İzlemenizi ve tabii ki de dinlemenizi de tavsiye ederim..Hadi size iyi seyirler..🌺😊

Şarkı Sözleri
--------------
I get up in the evenin'
And I ain't got nothin' to say
I come home in the mornin'
I go to bed feelin' the same way
I ain't nothin' but tired
Man, I'm just tired and bored with myself
Hey there, baby, I could use just a little help

You can't start a fire
You can't start a fire without a spark
This gun's for hire
Even if we're just dancin' in the dark

Messages keeps gettin' clearer
Radio's on and I'm movin' 'round my place
I check my look in the mirror
Wanna change my clothes, my hair, my face
Man, I ain't gettin' nowhere
I'm just livin' in a dump like this
There's somethin' happenin' somewhere
Baby, I just know that there is

TÜRKÇESİ
----------
Ben evenin içinde kalkarım
Ve söyleyecek bir şeyim yok
Sabah eve geliyorum
Yatağa giderim aynı şekilde
Hiçbir şey değil ama yorgunum
Adamım, kendimden sadece yorgun ve sıkıldım
Hey, bebeğim, biraz yardım alabilirim

Ateş başlatamazsın
Kıvılcım olmadan ateş başlatamazsın
Bu silah kiralamak için
Sadece karanlıkta dans etsek bile

Mesajlar daha da netleşiyor
Radyo açık ve ben hareket ediyorum '
Aynaya bakışımı kontrol ediyorum
Kıyafetlerimi, saçlarımı, yüzümü değiştirmek istiyorum
Adamım, hiçbir yere gitmiyorum
Ben sadece böyle bir çöplükte yaşıyorum
Bir yerlerde bir şeyler oluyor
Bebeğim, biliyorum sadece

Kaynak: LyricFind
Besteciler: Bruce Springsteen
Dancing In the Dark - Introduction şarkı sözleri © Universal Music Publishing Group, Carlin America In
Sanatçı: Bruce Springsteen
Albüm: Born in the U.S.A.
Çıkış tarihi: 1984
Tür: Rock
Adaylıklar: Grammy Yılın Kaydı Ödülü, En İyi Genel Performans Dalında MTV Video Müzik Ödülü
Kaynak ve Çeviri ; Google (Çeviri hataları olabilir)

Bruce Springsteen - Dancing In the Dark



Tina Turner (cover)



Taylor Swift (cover)



The Cash Cows (cover)



Farah Sardar (cover)



Bruce Springsteen  (cover) "Bir konserinden müziğiyle görüntüler"



KAYNAKLAR;
---------
(1) Bruce Springsteen - Dancing In the Dark
https://www.youtube.com/watch?v=129kuDCQtHs
ET:15.02.2020
(2) Tina Turner Dancing In The Dark
https://www.youtube.com/watch?v=INKwtDSC2gY
ET:15.02.2020
(3) Dancing in the Dark Bruce Springsteen Cover by Taylor Swift
https://www.youtube.com/watch?v=0FkxEBORTxM
ET:15.02.2020
(4) Dancing in the Dark - The Cash Cows [Bruce Springsteen cover]
https://www.youtube.com/watch?v=z-Ed09PZl1c
ET:15.02.2020
(5) Bruce Springsteen Dancing in the Dark with audience members on stage 8/25/16
https://www.youtube.com/watch?v=VVA-qIr64is
ET:15.02.2020
(6) Dancing in the Dark, Bruce Springsteen Acoustic Cover
https://www.youtube.com/watch?v=tFxE1xJyIgY
ET:15.02.2020

Yayıncı: Yazar Ertuğrul Yıldırım tarafından yayınlanmıştır; Copright 2020

✔BSSMO Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM UYARISI : Yorumlara link ve telefon numarası bırakmak ve küfür,hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek yazılar yazmak yasaktır..Tespit edilirse yayınlanmaz..