10 Nisan 2020 Cuma

Sonny & Cher - Little Man (BSSMO)

                                  Sonny & Cher - Little Man(1),Milva(2),Dalida(3),di Elena(4),FRANCK POURCEL(5)

Hımm! Ala Ala! Sanki bu parçayı,müziği bir yerden hatırlıyorum gibi..Türkçesini de duymuştum gibi bir hisse kapıldım..Müzik melodisi,şarkı ritimleri benzettim ama kim sölemişti Türkçe versiyonu kimindi,şimdi çıkartamadım..İlginç..🤔

Come on, have a good time.💎💕🌹🌷😊

Şarkı Sözleri
--------------
Little man, when you stand by my side
Then I know I don't have to hide from anyone
And I pray that we'll stay just that way
Till the day comes along when we catch the sun.

Little girl you're runnin'
Come catch my hand I'm near you
Little girl you're singin'
Come close to me I hear you

You're growin' old, my mother's cold
Now you've learned what it meant to be mature
There's no such place as make believe
But when I look at your face,
I'm not so sure

TÜRKÇESİ
----------
Küçük adam, yanımda durduğunda
O zaman biliyorum kimseden saklanmak zorunda değilim
Ve sadece bu şekilde kalacağımız için dua ediyorum
Güneşi yakaladığımızda gün gelene kadar.

Küçük kız kaçıyorsun
Gel elimi yakala sana yakınım
Şarkı söyleyen küçük kız
Bana yaklaş, seni duyuyorum

Yaşlanıyorsun, annem soğuk
Şimdi olgun olmanın ne demek olduğunu öğrenmenin zamanı geldi
İnandırmak gibi bir yer yok
Ama yüzüne baktığımda,
çok emin değilim

Kaynak: LyricFind
Besteciler: Sonny Bono
Little Man şarkı sözleri © Warner Chappell Music, Inc
Sanatçı: Sonny & Cher
Albüm: In Case You're in Love
Çıkış tarihi: 1967
Tür: Pop
Kaynak ve Çeviri ; Google (Çeviri hataları olabilir)

Sonny & Cher - Little Man



Milva (Cover)



Dalida (Cover)



di Elena (Cover)



FRANCK POURCEL (Cover)



KAYNAKLAR;
---------
(1)  Sonny and Cher - Little Man (1966)
https://www.youtube.com/watch?v=c2llgxeRCnY
ET:10.04.2020
(2) Piccolo ragazzo (Little man) - Milva 1967
https://www.youtube.com/watch?v=c_x4vMdb5A0
ET:10.04.2020
(3) Little man_-_Dalida - Petit homme.avi
https://www.youtube.com/watch?v=JTJ3mZkDyug
ET:10.04.2020
(4) Sonny e Cher - Little Man - cover di Elena
https://www.youtube.com/watch?v=rqQZ8ypArL0
ET:10.04.2020
(5) FRANCK POURCEL - Little Man
https://www.youtube.com/watch?v=hmO2RIE7tQU
ET:10.04.2020

Yayıncı: Yazar Ertuğrul Yıldırım tarafından yayınlanmıştır; Copright 2020

✔BSSMO Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM UYARISI : Yorumlara link ve telefon numarası bırakmak ve küfür,hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek yazılar yazmak yasaktır..Tespit edilirse yayınlanmaz..