27 Nisan 2020 Pazartesi

Wheeler Walker Jr. - Puss In Boots (BSSMO)

                    Wheeler Walker Jr. - Puss In Boots(1),BillyYouSoCrazy(2),WildnWith Marcus(3),Wheeler Walker Jr-COVID-19 Blues(4)

Eveet yine size Amerikan şehir müziği olarak da bilinen "country music" parçalrından birini daha veriyoz..Sıradaki parçamız ilginç,komik ve biraz da argo içeren parçalar yapan bir sanatçının hareketli ve eğlenceli parçalarından biri "Puss In Boots" Amerikalılar onun bu tavrını çok seviyor olmalı herhalde..Youtube'de onun videolarıyla dolu..🙂 Bu parçanın bir de açık versiyonu vardı ama onu yayınlamaya cesaret edemedim..O açık versiyonunu izleyen bazı youtuberlerin ilginç hallerini de ekledim..😁 Parça yeni olduğu için herhalde çok coverleri falan yoktu...Bir de bu santaçı covid-19 ile ilgili bir parçada besteleyip,youtubede yayınlamış..Hadi size iyi seyirler..😊🌷💎🌹💕🙂

Şarkı Sözleri
--------------
All those LA west coast silicone women
Really think they're hot
But it's no fun titty fuckin' titties when the titties are hard as rocks
And up in New York City all them uptight bitties
Like to shave their cooch
But I prefer a little fur on my burger
If you're wantin' me to tell the truth

I like my puss in boots
A girl who knows how to honky tonk
Hums along to a Waylon tune
While she's hummin' on my cock and balls
I want a girl in a cowboy hat
Her tongue knows where my butthole's at
Bush pokin' out her Daisy Dukes
I like my puss in boots
Boots

TÜRKÇESİ
----------
Tüm bu LA batı sahili silikon kadınlar.
Gerçekten sıcak olduklarını düşünüyorum
Ama göğüsler kayalar gibi zor olduğunda göğüsler lanet eğlenceli değil
Ve New York'ta hepsi biraz dar bittiler
Cooch'larını tıraş etmek ister
Ama burgerimde biraz kürk tercih ediyorum
Eğer doğruyu söylememi istiyorsan

Ben gibi benim kedi içinde bot
Honk tonk nasıl bilen bir kız
Bir Waylon melodisine hums
O benim horoz ve topları üzerinde hummin iken
Kovboy şapkalı bir kız istiyorum
Onun dili benim butthole nerede olduğunu bilir
Bush pokin dışarı onu daisy dukes
Ben gibi benim kedi içinde bot
bot ayakkabı

source:https://genius.com/Wheeler-walker-jr-puss-in-boots-lyrics
Sanatçı: Wheeler Walker, Jr.
Albüm: Ol' Wheeler
Çıkış tarihi: 2017
Tür: Country
Kaynak ve Çeviri ; Google (Çeviri hataları olabilir)

Wheeler Walker Jr. - Puss In Boots



BillyYouSoCrazy (Cover)



WildnWith Marcus (Cover)



Wheeler Walker Jr-COVID-19 Blues (Cover)



KAYNAKLAR;
---------
(1) Wheeler Walker Jr. - Puss In Boots (Clothed Version)
https://www.youtube.com/watch?v=qY0c_DByPb8
ET:27.04.2020
(2) Wheeler Walker Jr - Puss in Boots REACTION! ONCE AGAIN I CANNOT BELIEVE THS
https://www.youtube.com/watch?v=GcA1-wAWIUQ
ET:27.04.2020
(3) WHEELER WALKER JR "PUSS IN BOOTS"|REACTION OMG NOBODY WARNED ME WOW (LATE NIGHT W/MARCUS)
https://www.youtube.com/watch?v=L9fT7exeMyQ
ET:27.04.2020
(4) Wheeler Walker, Jr. -- "COVID-19 Blues"
https://www.youtube.com/watch?v=gyANd89_c0g
ET:27.04.2020

Yayıncı: Yazar Ertuğrul Yıldırım tarafından yayınlanmıştır; Copright 2020

✔BSSMO Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

1 yorum:

  1. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde blogumu takip edip son yazıma yorum yazarsanız çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil

YORUM UYARISI : Yorumlara link ve telefon numarası bırakmak ve küfür,hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek yazılar yazmak yasaktır..Tespit edilirse yayınlanmaz..