6 Nisan 2020 Pazartesi

The Mamas & The Papas - California Dreamin' (BSSMO)

                                      The Mamas & The Papas - California Dreamin'(1),The Beach Boys(2),The New Love Generation(3),MonaLisa Twins(4),Jan Fernandez(5)

Come on, have a good time.💎💕🌹🌷😊

Şarkı Sözleri
--------------
All the leaves are brown (all the leaves are brown)
And the sky is grey (and the sky is grey)
I've been for a walk (I've been for a walk)
On a winter's day (on a winter's day)
I'd be safe and warm (I'd be safe and warm)
If I was in L.A. (if I was in L.A.)

California dreamin' (California dreamin')
On such a winter's day

Stopped into a church
I passed along the way
Well, I got down on my knees (got down on my knees)
And I pretend to pray (I pretend to pray)
You know the preacher like the cold (preacher like the cold)
He knows I'm gonna stay (knows I'm gonna stay)

California dreamin' (California dreamin')
On such a winter's day

TÜRKÇESİ
----------
Tüm yapraklar kahverengi (tüm yapraklar kahverengi)
Ve gökyüzü gri (ve gökyüzü gri)
Ben yürüyüşe çıktım (yürüyüşe çıktım)
Bir kış gününde (bir kış gününde)
Güvende ve ılık olurdum (güvende ve ılık olurdum)
Eğer Los Angeles'ta olsaydım (Los Angeles'ta olsaydım)

Kaliforniya rüyası '(Kaliforniya rüyası')
Böyle bir kış gününde

Bir kiliseye durduruldu
Yol boyunca geçtim
Dizlerimin üzerine çöktüm (dizlerimin üzerine çöktüm)
Ve dua ediyormuşum gibi (dua ediyormuşum gibi)
Vaizleri soğuk gibi biliyorsun (vaiz soğuk gibi)
Kalacağımı biliyor (kalacağımı biliyor)

Kaliforniya rüyası '(Kaliforniya rüyası')
Böyle bir kış gününde

Kaynak: LyricFind
Besteciler: Michelle Gilliam / John Edmund Andrew Phillips
California Dreamin' şarkı sözleri © Universal Music Publishing Group
Sanatçılar: The Mamas & the Papas, the Papas, The Mamas
Albüm: This Precious Time
Çıkış tarihi: 1965
Tür: Folk rock
Ödüller: Grammy Hall of Fame Ödülü
Kaynak ve Çeviri ; Google (Çeviri hataları olabilir)

The Mamas & The Papas - California Dreamin''



The Beach Boys (Cover)



The New Love Generation  (Cover)



MonaLisa Twins (Cover)



Jan Fernandez (Cover)



KAYNAKLAR;
---------
(1) The Mamas & The Papas - California Dreamin'
https://www.youtube.com/watch?v=N-aK6JnyFmk
ET:06.04.2020
(2) The Beach Boys - California Dreamin'
https://www.youtube.com/watch?v=Oe3VBoE3g4k
ET:06.04.2020
(3) California Dreamin' - The Mamas & The Papas Cover by The New Love Generation (OV, HQ)
https://www.youtube.com/watch?v=6Ealu62wFVk
ET:06.04.2020
(4) California Dreaming - MonaLisa Twins (Mamas and Papas Cover)
https://www.youtube.com/watch?v=5sqCQ4txKqk
ET:06.04.2020
(5) The Mamas & the Papas - California Dreamin' (cover)
https://www.youtube.com/watch?v=eETC6WD96Sw
ET:06.04.2020

Yayıncı: Yazar Ertuğrul Yıldırım tarafından yayınlanmıştır; Copright 2020

✔BSSMO Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM UYARISI : Yorumlara link ve telefon numarası bırakmak ve küfür,hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek yazılar yazmak yasaktır..Tespit edilirse yayınlanmaz..