7 Haziran 2020 Pazar

Elvis Presley - Big Boss Man and Karate "Elvis'in Karate Yılları" (BSSMO)

                              Elvis Presley - Big Boss Man(1),Joe Var Veri(2),Tommy Boo(3),Elvis Presley - Karate1-2 (4,5)

Elvis Presley'in karateci olduğunu duymuştuk ama bu kadar bilgilenmemiştik..Videoları iyimiş,iki tanesini ekledik,diğerlerinin adreslerini verdik,oradan izleyebilirisniz..Sanmıyorsam 8 bölüm olmalı..Elvis'i izlerken nedense aklımıza Uğur Dündar'ın kavgası geldi..🤔 Neyse hadi size iyi seyirler..🙂💎🌹💕❤💖😊

Şarkı Sözleri
--------------
Big boss man, can't you hear me when I call?
Big boss man, can't you hear me when I call?
Can't you hear me when I call?
Well you ain't so big, you know you're just tall that's all, All right
Well you got me workin' boss man
Workin' round the clock
I want to little drink of water
But you won't let big Al stop
Big boss man now can't you hear me when I call? All right
I said you ain't so big, you know you're just tall that's all

Big boss man, why can't you hear me when I call? All right
You know you ain't so big, I said you're just tall that's all, All right

I'm gonna get me a boss man
One who's gonna treat me right
I work hard in the day time
Rest easy at night
Big boss man, can't you hear me when I call?
Can't you hear me when I call?

TÜRKÇESİ
----------
Koca patron, aradığımda beni duyamıyor musun?
Koca patron, aradığımda beni duyamıyor musun?
Aradığımda beni duyamıyor musun?
Pekala, o kadar büyük değilsiniz, sadece uzun boylu olduğunuzu biliyorsunuz, hepsi bu, tamam
Peki beni çalıştırıyorsun patron
24 saat çalışıyor
Az su içmek istiyorum
Ama büyük Al'ın durmasına izin vermeyeceksin
Büyük patron adam beni aradığımda beni duyamıyor musun? Tamam
Çok büyük olmadığını söyledim, sadece uzun olduğunu biliyorsun

Koca patron, aradığımda neden beni duyamıyorsun? Tamam
Çok büyük olmadığını biliyorsun, sadece uzun olduğunu söyledim, hepsi bu, tamam

Bana bir patron getireceğim
Bana doğru davranacak biri
Gündüz çok çalışıyorum
Geceleri rahat ol
Koca patron, aradığımda beni duyamıyor musun?
Aradığımda beni duyamıyor musun?

Kaynak: LyricFind
Besteciler: Dixon Luther / Al Smith
Big Boss Man şarkı sözleri © Sony/ATV Music Publishing LLC, BMG Rights Management
Sanatçı: Elvis Presley
Film: Çıplak Denizciler
Çıkış tarihi: 1967
Kaynak ve Çeviri ; Google (Çeviri hataları olabilir)

Elvis Presley - Big Boss Man



Joe Var Veri (Cover)



Tommy Boo (Cover)



Elvis Presley-Karate 1



Elvis Presley-Karate 2



Elvis Presley'in karate yıllarının diğer videoları..
--------------------------------
Elvis Presley - Karate 3
Elvis Presley - Karate 4
Elvis Presley - Karate 5
Elvis Presley - Karate 6
Elvis Presley - Karate 7
Elvis Presley - Karate 8

KAYNAKLAR;
---------
(1) Elvis Presley - Big Boss Man ('68 Comeback Special (50th Anniversary HD Remaster))
https://www.youtube.com/watch?v=DaNKiyr4FTs
ET:07.06.2020
(2) Big Boss Man ~ Elvis cover Joe Var Veri
https://www.youtube.com/watch?v=OSwuy8K0qZk
ET:07.06.2020
(3) BIG BOSS MAN - Elvis Presley cover
https://www.youtube.com/watch?v=XNTX_h8yCvY
ET:07.06.2020
(4) Elvis Presley - Karate 1
https://www.youtube.com/watch?v=ZUbdaq5yjd0
ET:07.06.2020
(5) Elvis Presley - Karate 2
https://www.youtube.com/watch?v=45cFN3bhfVw
ET:07.06.2020

Yayıncı: Yazar Ertuğrul Yıldırım tarafından yayınlanmıştır; Copright 2020

✔BSSMO Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM UYARISI : Yorumlara link ve telefon numarası bırakmak ve küfür,hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek yazılar yazmak yasaktır..Tespit edilirse yayınlanmaz..