24 Haziran 2020 Çarşamba

Michael Jackson - Billie Jean (BSSMO)

                                 Michael Jackson - Billie Jean(1),Rodrigo Teaser(2),전국 노래 자랑'(3),J.Fla(4),Paula Jivén(5),Ianne De Veyra(6)

One of the most beautiful pieces of Michael Jackson. He has many awards. And their covers. Have a good time.🙂🌹💎💕💋❤💖😊

Şarkı Sözleri
--------------
She was more like a beauty queen from a movie scene
I said don't mind, but what do you mean, I am the one
Who will dance on the floor in the round?
She said I am the one, who will dance on the floor in the round

She told me her name was Billie Jean, as she caused a scene
Then every head turned with eyes that dreamed of being the one
Who will dance on the floor in the round

People always told me be careful of what you do
And don't go around breaking young girls' hearts
And mother always told me be careful of who you love
And be careful of what you do 'cause the lie becomes the truth

Billie Jean is not my lover
She's just a girl who claims that I am the one
But the kid is not my son
She says I am the one, but the kid is not my son

TÜRKÇESİ
----------
Film sahnesinden bir güzellik kraliçesi gibiydi
Aldırma dedim, ama ne demek istiyorsun
Turda yerde kim dans edecek?
Turda yerde dans edecek olan benim olduğumu söyledi

Bana bir sahneye neden olduğu için adının Billie Jean olduğunu söyledi.
Sonra her kafa tek olmayı hayal eden gözlerle döndü
Turda yerde kim dans edecek

İnsanlar bana her zaman ne yaptığına dikkat etmemi söylediler
Ve etrafta dolaşma genç kızların kalbini kırma
Ve annem bana her zaman kimi sevdiğine dikkat etmemi söyledi
Ve ne yaptığına dikkat et çünkü yalan gerçek olur

Billie Jean benim sevgilim değil
O sadece benim olduğumu iddia eden bir kız
Ama çocuk benim oğlum değil
Ben olduğumu söylüyor, ama çocuk benim oğlum değil

Kaynak: LyricFind
Besteciler: Michael Jackson
Billie Jean şarkı sözleri © Sony/ATV Music Publishing LLC
Sanatçı: Michael Jackson
Albüm: Instrumental Version Collection
Çıkış tarihi: 1988
Tür: Pop
Ödüller: Grammy En İyi R&B Şarkısı Ödülü, DAHA FAZLA
Kaynak ve Çeviri ; Google (Çeviri hataları olabilir)

Michael Jackson - Billie Jean



Rodrigo Teaser (Cover)



전국 노래 자랑 (Cover)



J.Fla (Cover)



Paula Jivén (Cover)



Ianne De Veyra (cover)



KAYNAKLAR;
---------
(1) Michael Jackson - Billie Jean (Official Video)
https://www.youtube.com/watch?v=Zi_XLOBDo_Y
ET:24.06.2020
(2) Billie Jean - Michael Jackson (Rodrigo Teaser - Tributo ao Rei do Pop)
https://www.youtube.com/watch?v=gLq_tOrv3zQ
ET:24.06.2020
(3) Michael Jackson's 'Billie jean' cover
https://www.youtube.com/watch?v=JKJuKMfmt5o
ET:24.06.2020
(4) Michael Jackson - Billie Jean ( yorumlayan J.Fla )
https://www.youtube.com/watch?v=J1AdPY73qxo
ET:24.06.2020
(5) "Billie Jean (Michael Jacksons)" best cover by 'Paula Jivén' || Audition 2018 - Sweden's Got Talent
https://www.youtube.com/watch?v=AU6qlnPuQwI
ET:24.06.2020
(6) Michael Jackson - Billie Jean (Cover) | Ianne De Veyra
https://www.youtube.com/watch?v=oazKLtp894o
ET:24.06.2020

Yayıncı: Yazar Ertuğrul Yıldırım tarafından yayınlanmıştır; Copright 2020

✔BSSMO Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

1 yorum:

  1. sayende yeniden dinledim her dinleyişte tempo tutturuyor :)

    YanıtlaSil

YORUM UYARISI : Yorumlara link ve telefon numarası bırakmak ve küfür,hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek yazılar yazmak yasaktır..Tespit edilirse yayınlanmaz..