27 Haziran 2020 Cumartesi

Julian Lennon - I Don't Wanna Know (BSSMO)

                           Julian Lennon - I Don't Wanna Know(1),ASL-Soph(2),Mark Wilkins(3),Ash Almond(4),A documentary/video about Julian Lennon(5)

Julian Lennon. John Charles Julian Lennon (8 Nisan 1963 doğumlu) İngiliz müzisyen ve fotoğrafçı, Beatles üyesi John Lennon ve ilk eşi Cynthia'nın oğlu.O da babası gibi iyi bir şarkıcı olmuş. Babası John Lennon'un efsane grubu Beatles'i taklit etmiş bu parçada,iyi olmuş..İyi seyirler..🙂🌹💎💕💋❤💖😊

Şarkı Sözleri
-------------
I don't want to know what's going on
And I don't want to know what's right or wrong
And I don't want to know who's bed you're in
And I don't want to know just where you've been.

Oh baby, you were never really good for me
Just maybe, you're a stranger to reality
And baby, don't you know you haven't got a clue
'Cause lately, I don't know what to do.

I don't want to know what's going on
And I don't want to know what's right or wrong
And I don't want to know who's bed you're in
And I don't want to know just where you've been.

TÜRKÇESİ
----------
Neler olduğunu bilmek istemiyorum
Ve neyin doğru neyin yanlış olduğunu bilmek istemiyorum
Ve kimin yatakta olduğunu bilmek istemiyorum
Ve sadece nerede olduğunu bilmek istemiyorum.

Ah bebeğim, benim için asla gerçekten iyi değildin
Sadece belki, sen gerçekliğe yabancısın
Ve bebeğim, bilmiyor musun bilmiyorsun
Çünkü son zamanlarda ne yapacağımı bilmiyorum.

Neler olduğunu bilmek istemiyorum
Ve neyin doğru neyin yanlış olduğunu bilmek istemiyorum
Ve kimin yatakta olduğunu bilmek istemiyorum
Ve sadece nerede olduğunu bilmek istemiyorum.

Kaynak: LyricFind
Besteciler: Julian Lennon / Mark Spiro
I Don't Wanna Know şarkı sözleri © Sony/ATV Music Publishing LLC
Sanatçı: Julian Lennon
Albüm: Photograph Smile
Çıkış tarihi: 1998
Tür: Rock
Kaynak ve Çeviri ; Google (Çeviri hataları olabilir)

Julian Lennon - I Don't Wanna Know



ASL-Soph (Cover)



Mark Wilkins (Cover)



Ash Almond (Cover)



A documentary/video about Julian Lennon (Cover)



KAYNAKLAR;
---------
(1) Julian Lennon - I Don't Wanna Know
https://www.youtube.com/watch?v=kR5AEfPU_TQ
ET:27.06.2020
(2) I DON'T WANNA KNOW BY JULIAN LENNON (ASL)
https://www.youtube.com/watch?v=3CTIO-xoz0g
ET:27.06.2020
(3) I Don't Wanna Know, Julian Lennon cover
https://www.youtube.com/watch?v=ZVWnx2K4DmA
ET:27.06.2020
(4) ♪♫ Julian Lennon - I Don't Wanna Know - Acoustic Cover By Ash Almond
https://www.youtube.com/watch?v=kvIUNLXBmWs
ET:27.06.2020
(5) Why did John Lennon largely ignore his first son Julian?
https://www.youtube.com/watch?v=E6AO-Sj4EeA
ET:27.06.2020

Yayıncı: Yazar Ertuğrul Yıldırım tarafından yayınlanmıştır; Copright 2020

✔BSSMO Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM UYARISI : Yorumlara link ve telefon numarası bırakmak ve küfür,hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek yazılar yazmak yasaktır..Tespit edilirse yayınlanmaz..